Hvorfor ikke gjøre hverdagen enklere for selgerne i bedriften din? Vi hjelper deg med å nå salgsmålene.
En satsning på inbound-salg er en forutsigbar måte å øke omsetningen på. I en skreddersydd plan definerer vi bedriftens ideelle kunder og legger strategien for hvordan disse kan nås, konverteres og begeistres.
Hvis du er bekymret for ikke å nå salgsmålene dine, er dette fem grunner til at du bør slå av en prat med oss:
De fleste telefonselgere løfter opp røret uten å vite noe særlig om personen i den andre enden. De vet ikke hvor godt personen kjenner til bedriften, produktene eller hvor interessert de faktisk er i å kjøpe. Derfor blir det også vanskelig å selge. Husker du selv sist du gjorde et impulskjøp over telefon?
Det er vanskelig å overbevise noen om å kjøpe før de selv ønsker det. Informasjon om produkter og tjenester er lett tilgjengelig, og de fleste leser seg opp på de ulike produktene før de bestemmer seg for å kjøpe. Kalde telefoner er ikke effektivt lenger, og derfor bør du tenke nytt.
Les også: Tradisjonelt salg vs. inbound-salg
Fremfor å bruke tid og krefter på vilkårlige telefoner, hjelper vi deg med å tiltrekke deg de riktige personene og konvertere dem til leads.
For at bedriften din skal tiltrekke seg nye leads, produserer vi innhold som er relevant og verdifullt for potensielle kunder. Vi hjelper deg også med å lage landingssider og calls to action for at du skal generere en kontinuerlig strøm av nye, salgskvalifiserte leads.
Når databasen din består av salgskvalifiserte leads, blir selgerens jobb hundre ganger enklere. I stedet for å sløse bort tid på kunder som uansett ikke er interessert i produktet eller tjenesten du tilbyr, kan selgerne bruke tid på de riktige personene.
Ved å følge de riktige personene gjennom hele kjøpstrakten, blir det enklere å lande flere salg og nå bedriftens vekstmål. Selgerne blir mer effektive, men også mer fornøyde. Hva er vel mer motiverende enn å faktisk lykkes i jobben og nå salgsmålene?
Les også: Få ditt salgsteam til å selge mer - på kortere tid!
Inbound marketing er en langsiktig markedssatsing. Mens typisk outbound marketing som en tv-kampanje eller et plakatoppslag har kort levetid, vil inboundsatsningen kontinuerlig tilby riktig markedsføring til riktiger personer.
Innholdet som produseres, er alltid tilgjengelig og vil kontinuerlig bidra til at bedriften din tiltrekker seg de riktige personene. Denne “selgeren” kaster ikke inn håndkleet når klokka bikker 16.00.
Les også: Hva er inbound marketing?
Er du usikker på om inbound salg passer bedriften du jobber i? Presenter målsetningene dine for oss, og vi gjennomfører en lønnsomhetsberegning for deg.
Vi inngår aldri samarbeid med en kunde dersom vi ser at det ikke vil være lønnsomt for bedriften. Dette er en trygghet for deg - men også for oss.