Staben økes med disse tre:
– Dette er dyktige fagfolk med ulik bakgrunn og mye erfaring. Jeg er utrolig stolt av at vi tiltrekker oss så mange dyktige markedsførere som ønsker å hjelpe B2B-selskaper med å vokse. Med disse ansettelsene styrker vi laget ytterligere, sier vår daglige leder, Tiril Johansen Gudevold.
Inbound har lenge vært det ledende miljøet på inbound marketing i Oslo, og denne posisjonen ønsker vi å styrke ytterligere med disse ansettelsene.
En av ansettelsene er til en nyopprettet stilling; Martin Jarl Andersen går inn i rollen som ansvarlig for annonsering, et felt som er i stadig utvikling.
– Jeg har hatt jobben som Head of Paid Media i Solid Media siden 2017, og gleder meg til de nye utfordringene i Inbound. Det er et spennende selskap med et godt fagmiljø som jeg gleder meg til å bli en del av, sier Martin.
Markedsføringsfaget utvikler seg i et lynende raskt tempo, og Inbound ønsker å være fremst i skoen. På den måten evner vi å tiltrekke oss de mest ambisiøse og målrettede ansatte, som Mari Tenden.
– Jeg har vært opptatt av å tilrettelegge for kompetansebygging selv, og jeg vet hvor vanskelig det er å få til. Å få bli en del av et selskap som fokuserer på videreutvikling av ansatte, er noe jeg syns er veldig spennende, sier Mari.
Mari kommer fra stillingen som daglig leder i kommunikasjons- og designbyrået Big Fish, og vil i Inbound fylle rollen som rådgiver.
Det samme vil Anne Josephine Rutherford, som er utdannet ingeniør og kommer fra stillingen som markedssjef i R3 Entreprenører.
– I min tidligere jobb satt jeg på kundesiden i et byråsamarbeid, og kjenner til utfordringene kundene kan sitte på. Da syns jeg det var spennende at Inbound har en full markedsavdeling med et sterkt fagmiljø, sier Anne Josephine.
En rekke av Inbounds kunder leverer tekniske og kompliserte produkter eller tjenester, så å få med oss en rådgiver med ingeniørbakgrunn er midt i blinken.