Denne uken går vår fantastiske salg- og markedssjef, Camilla Visjø, ut i mammapermisjon. I hennes fravær har vår eminente teamleder og strategiske rådgiver, Ashkan Parvizian, tatt på seg ansvaret for vår egen markedsføring.
Alle vi som jobber i selskapet vet at det er like vanskelig å hoppe etter Camilla som Wirkola. Men er det noe som klarer det, så er det Ashkan!
Camilla har gjort en enestående jobb med å drive Inbounds vekst fremover. Hennes dedikasjon og strategiske visjon har gjort at markedsføring har blitt vår viktigste selger. Vi har vokst jevnt og trutt år for år, i et stadig mer konkurranseutsatt marked. Det skal Camilla ha mye av æren for.
Arvtager Ashkan gleder seg stort over muligheten som nå har dukket opp. Han er godt kjent med Inbound, og har en sterk forståelse for selskapets kultur og mål.
– Jeg er utrolig stolt over å få denne muligheten til å bygge videre på Camillas fantastiske arbeid, sier han, og legger til:
– Hun har satt en høy standard, og jeg ser frem til å opprettholde denne suksessen sammen med vårt dyktige markedsteam. Jeg er takknemlig for støtten og tilliten som vårt lederteam har vist meg, og jeg er fast bestemt på å oppfylle de forventningene som stilles til rollen.
Daglig leder Andrea Grøndal Berg forteller at savnet etter Camilla blir stort, men at Inbound har fått på plass den perfekte vikaren i tiden fremover:
– Med Ashkan ved roret, og Camillas verdifulle råd tilgjengelig, forventer vi fortsatt en god vekst for selskapet. Det er også strategisk viktig for oss at vi lar ansatte utvikle seg og få mer ansvar. Med så flinke folk på laget, er det virkelig lett!
Vi ønsker Camilla alt godt i hennes permisjon, og ser frem til å ønske henne velkommen tilbake i Inbound. Samtidig ønsker vi Ashkan masse lykke til i hans nye rolle, og gleder oss til fortsettelsen.