Vi har lagt bak oss et rekordår, og et første kvartal i år uten sidestykke. For å holde tempoet oppe har vi ansatt fire nye markedsførere, med ulike spesialiteter:
- Espen Skogheim (senior digital markedsfører, fra Iteo)
- Thea Bjerkan (videoprodusent, fra RED Media Consulting)
- Sara Myrvoll (SEO-ansvarlig, fra Olav Thon Gruppen)
Sara er ansatt i en nyopprettet stilling.
– Vi hjelper kundene våre med å bli funnet på nett, og da er dette fagområdet helt essensielt. Vi har allerede mye SEO-kompetanse, men med Sara som rendyrket spesialist og ansvarlig for kompetanseheving på huset stiller vi i en helt annen liga. Sara er en av landets mest erfarne SEO-spesialister, og vi er veldig stolte av å få henne med på laget, sier daglig leder Tiril Gudevold Johansen.
Det siste året har Sara jobbet som SEO- og innholdsspesialist i Olav Thon Gruppen Før dette jobbet hun i fem år med SEO i Semway.
– Med en kontinuerlig utvikling i brukeradferden og et marked som stadig må tilpasse seg nye kjøpsvaner, spesielt nå under pandemien, vil jeg påstå at SEO og et tverrfaglige samarbeid aldri har vært viktigere. Jeg ser derfor frem til å bli en del av Inbound som har en fremtidsrettet og analytisk tilnærming til akkurat dette, og til å ta fatt på de utfordringene markedet står ovenfor nå, sier Sara.
Med Thea på laget kan Inbound skilte med tre videoprodusenter, som hjelper kundene våre med diverse video- og lydproduksjoner, blant annet webinarer, podcast, produktvideoer og kundecaser.
Espen fyller rollen som senior digital markedsfører, og kommer fra Iteo, hvor han jobbet som rådgiver og fagansvarlig for inbound marketing. Han går også inn på eiersiden av selskapet.
Inbound planlegger en fortsatt jevn og stabil vekst gjennom året.
– Vi ansetter dyktige fagfolk med ulike bakgrunn og erfaringsnivå, og jeg er utrolig stolt av at vi tiltrekker oss så mange som ønsker å jobbe hos oss. Vi har aldri opplevd så mange og gode søkere som nå, sier Tiril.