Vi skaper B2B-vinnere
Vi brenner for markedsføring som skaper resultater på salg, og jobber tett og langsiktig med våre kunder for å få til nettopp dette.
På kundelisten vår finner du ikke store selskaper som Coca Cola. Vi har for all del ikke noe imot brus (vi drikker store mengder på kontoret), men vi ønsker å være den beste partneren for selskaper uten egne, store markedsavdelinger. Om du kjenner deg igjen i flere av punktene under, er sannsynligheten stor for at vi kan passe godt sammen.
Selger du til andre bedrifter?
Vi spesialiserer oss på B2B , og kjenner mekanismene i bedriftsmarkedet.
Har du smale målgrupper?
Det har kundene våre også, og vi vet hvordan du kan treffe dem.
Har du ingen markedsavdeling?
Eller består den kanskje bare av èn person? Da er vår modell skreddersydd nettopp selskapet ditt.
Selger du mest i Norge?
Det er nettopp Norge og Norden vi kan best, hvor vi er tett på markedet og forstår kulturen.
Er kjøpsprosessene dine lange?
Det kjennetegner de fleste av kundene våre også, og vi forstår kompleksiteten.
Selger du dyre produkter?
Vi forstår kundereisen frem mot større investeringer, og vet hva som trigger til kjøp.
Hvorfor vi startet Inbound
Inbound ble etablert i 2015 av Tor Magnus Kolflaath, som i dag står bak flere markedsføringsbyråer.
Han fikk øynene opp for HubSpot og marketing automation allerede i 2012, og innså at det er flust av norske B2B-selskaper som har et uforløst potensiale.
Dette ble starten på inbound-eventyret og Norges første rendyrkede inbound-byrå.
Vi skal ha det gøy sammen
For å oppnå gode resultater, må man ha med seg motiverte, kompetente og engasjerte folk på laget.
Som det datadrevne byrået som vi er, måler vi det meste, og ansattes tilfredshet er det vi måler aller hyppigst. Vi mener det har en direkte sammenheng med hva vi får til med kundene våre.
Bli kjent med oss
Teamene våre besitter tverrfaglig kompetanse for å kunne lykkes med å markedsføre komplekse produkter og tjenester.
Hos oss jobber rundt 30 strategiske rådgivere, innholdsprodusenter, digitale markedsførere, designere og utviklere tett sammen for å skape treffende og engasjerende kommunikasjon for bedrifter som selger til andre bedrifter.
Mange B2B-selskaper har solide produkter og tjenester som fortjener livets rett, men sliter med å bygge kjennskap utover eget nettverk. Vi er her for å utløse potensialet og skape B2B-vinnere.