Se resultatene vi skaper
Majoriteten av norske B2B-selskaper oppnår ikke ønskede resultater med markedsføringen sin. Det ønsker vi å gjøre noe med.
Esacon økte connection rate med 25 prosent gjennom digital markedsføring
Med utgangspunkt i 10 målbare KPIer satset Esacon på digital markedsføring for å gjøre selgernes jobb lettere.
Konsulentselskap: 170 % økt trafikk og 400 leads på ett år
Konsulentselskapet Considium så etter nye måter å vokse på, etter å ha vært litt for avhengige av relasjonssalg.
6 år med inbound marketing: 52 millioner i økt årlig salg
Lager og Industrisystemer (LIS) var en av de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads.
Støtter utgående salg med inbound marketing
Markedsføring fungerer best når salg og markedsføring jobber sammen. Glitre bruker inbound marketing for å finne nye prospecter og varme opp leads som er i salgsløpet.
Fast måling av kundetilfredshet
Vi jobber hele tiden for å bli bedre og for å være den beste markedsføringspartneren for kundene våre. Derfor får alle våre kunder kvartalsvise undersøkelser hvor vi spør om blant annet kvaliteten på innhold vi produserer, hvor proaktive vi er og hvilken verdi markedsføringen gir.
Det har vært alfa og omega for oss å ha med Inbound på laget, for vi sitter ikke på denne kunnskapen selv. Markedsføring er et fagfelt du skal ha respekt for. Jeg pleier å si at vi får fem eksperter for prisen av én.
Utfordringen med relasjonssalg er at man når ikke alltid så mange. Vi bruker Inbound for å bli bedre kjent blant potensielle kjøpere og starte nye salgsprosesser basert på den digitale synligheten vi skaper.
Vi har mangedoblet trafikken til nettsiden vår, og har også fått en vesentlig økt kjennskap til oss blant målgruppen. Det bidrar til mange flere varme salgsprosesser, og vi lander også en langt høyere andel av dem enn tidligere