Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Frokostseminar
Gratis frokostseminar:
Markedsføring som øker B2B-salget
12. desember, 23. januar, 27. februar

I dette frokostseminaret vil vi dele noen konkrete tips du kan implementere i din bedrift, og kanskje nettverket ditt har vokst litt større innen frokosten er over.

Lanseringswebinar
Lanseringswebinar: B2B-rapporten 2023
Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Vil du vite hvordan norske B2B-bedrifter markedsfører seg i dag - og hvilke tiltak som fungerer aller best? Da må du se dette webinaropptaket, hvor resultatene fra undersøkelsen blir lagt frem!

Kortfilm
Kortfilm:
Slik lykkes du med B2B-markedsføringen

Etter å ha jobbet med B2B-markedsføring i åtte år har vi gjort oss opp noen erfaringer om hva som fungerer og ikke. I denne kortfilmen deler vi våre beste tips for å lykkes med B2B-markedsføring – på en snau halvtime. 

Produksjonen er skreddersydd for deg som vurderer å øke innsatsen på salg og markedsføring.

Esacon: Minst 20 % av nytt salg fra digital markedsføring

Hva gjør du når kundegruppen din ikke vet at det du leverer finnes? Digital markedsføring hjalp Esacon å kutte ned på kalde telefoner, og henter allerede 20 prosent av salget sitt fra digitale leads! 

Inbound marketing: vekst i B2B bedrifter

Inbound marketing regnes som en av de mest effektive strategiene for å skape vekst i B2B-bedrifter. 

 

Last ned webinaret for å høre om våre erfaringer og et case på et selskap som har lykkes. 

Slik fikk Inventas en drømmestart med inbound marketing

Inventas er ledende innen produktuvikling på tvers av bransjer, og etter bare 8 måneder har de hatt stor suksess med inbound marketing.

Hvordan har de gått frem og hva er deres erfaringer? Se webinaret for å lære mer.

Case: Slik har et norsk konsulentselskap skapt 400 leads på 1 år

På knappe halvannet år har konsulentselskapet Considium økt nettsidetrafikken med 170 prosent og generert mer enn 400 nye salgsmuligheter!

Hvordan fikk de det til? Hør Considium selv fortelle.

Vårt første år med inbound marketing

I dette webinaret deler gründer og daglig leder Soheil Seyedi i rekrutterings- og bemanningsbyrået Dreamwork sine erfaringer etter å ha lagt bak seg det første året med denne type markedsføring. 

To selskaper forteller: Hvordan lykkes med inbound marketing?

I dette webinaret deler Marthe Dirdal i Fagskolen AOF Norge og Sue Kristiansen Johannessen i Lager og Industrisystemer (LIS), sine erfaringer etter å ha jobbet med inbound marketing i flere år.

Hva sier deltakerne?

Ujålete og praktisk tilnærming til et område veldig mange bruker en haug av buzzwords for å forklare.
Terningkast 6. Profesjonelt, levende og inspirerende webinar hvor jeg fikk svar på det jeg lurte på. Man ser at det har blitt jobbet med presentasjon og flyt gjennom det hele.
Veldig konkret og to the point med relevante eksempler.
Likte at det var engasjerte foredragsholdere. Flink til å svare på spørsmål.
Liker fremtoningen til foredragsholderne og at jeg ikke opplevde dere som selgende. Webinarer holdes ofte av mennesker som kan oppfattes som bedrevitende, der var dere gode :) Rett og slett et av de bedre jeg har vært med på.
Engasjerte foredragsholdere som brukte et språk og termer som var lette å forstå, som ga gode eksempler og som overbeviste om verdien av inbound marketing og -systemer.
Matnyttig innhold. Begge foredragsholderne var gode formidlere, faglig dyktig og tillitvekkende. Troverdighet og tillit er for meg avgjørende med tanke på ev kjøp av tjenester.
full-img