To selskaper forteller:
Hvordan lykkes med inbound marketing?
Vi deler våre viktigste erfaringer for å lykkes med inbound i B2B, men først og fremst skal du få treffe Marthe Dirdal i Fagskolen AOF Norge og Sue Kristiansen i Lager og Industrisystemer (LIS).
Begge har jobbet lenge med inbound marketing og høstet imponerende resultater. De gleder seg til å dele erfaringer og svare på spørsmål.
Last ned vårt populære webinar, og se det akkurat når det passer deg!
Dette vil du lære
Slik økte LIS årlig salg med 52 %
Hvordan har LIS jobbet for å skaffe varme, innkommende leads til salg?
Effektivisering av salgsprosesser
Inbound marketing handler om langt mer enn å skaffe helt nye leads.
Hvordan forankre satsing?
For å lykkes er man avhengig av god, intern forankring og samarbeid mellom salg og marked.
Hvordan måle effekt?
Hvordan vet man hva som fungerer og ikke av tiltakene man igangsetter?
Disse vil du treffe
Camilla Visjø
Salgs- og markedssjef
Camilla har jobbet med inbound marketing i over fem år år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.
Marte Dirdal
Rektor hos Fagskolen AOF
Marte Dirdal er leder for AOF Etter- og Videreutdanning og rektor for Fagskolen AOF. Hun har i lang tid ledet markedsføringssatsingen til AOF, i samarbeid med Inbound.
Sue Kristiansen Johannessen
Økonomi- og markedssjef i LIS
Sue Kristiansen er økonomi- og markedssjef for Lager og Industrisystemer, som har jobbet med inbound marketing i seks år. Sue har ledet markedsføringsarbeidet de siste tre årene.