Gratis frokostseminar
Markedsføring som øker B2B-salget
- Har veksten i selskapet stagnert?
- Fungerer ikke salg så godt som det engang gjorde?
- Mangler dere en solid plan for markedsføringen?
- Samarbeider salg og marked dårlig?
NB! Dette seminaret er kun fysisk.
Om du kjenner deg igjen i noe av dette bør du ta turen til oss for frokost og fag.
Du vil gå ut døren med konkrete tips du kan implementere i din bedrift, og kanskje nettverket ditt har vokst litt større.
Seminaret er ment for daglige ledere og de som har ansvar for salg og markedsføring i en B2B-bedrift.
Dørene åpner klokken 08.15. Programmet begynner 08.45 og slutter klokken 11.00.
Adresse: Rådhusgata 9, 0151 Oslo
Meld deg på
Velg dato som passer
Dørene åpner 08.15. Program begynner 08.45 og avsluttes 11.00.
Case: Slik har LIS økt årlig salg med 52 millioner med hjelp av inbound marketing
Lager og Industrisystemer (LIS) var en av de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads.
I seminaret ser vi på hva som gjorde at de valgte å satse, hva de konkret har gjort, og ikke minst hva de har oppnådd av resultater.
Dette vil du lære
Funn fra Norges største B2B-undersøkelse
400 norske B2B-selskaper har deltatt i vår undersøkelse. I seminaret deler vi de mest interessante resultatene.
Markedsføring selgere burde sikle etter
Hvilke tiltak kan du gjennomføre for å skape flere salgsmuligheter og gjennomføre mer effektive prosesser?
Hvordan bør salg og marked samarbeide?
Skal man lykkes er man avhengig av at salg og marked drar i samme retning. Hvordan få til dette i praksis?
Hvordan lage en langsiktig plan for markedsføringen
Hva bør en B2B-markedsstrategi inneholde og hvordan går du frem for å lage den?
Disse vil du treffe
Tor Magnus Kolflaath
Gründer og CEO i Yes Group
Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.
Camilla Visjø
Salgs- og markedssjef
Camilla har jobbet med inbound marketing i over fem år år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.
Emilie Brynjulfsen
Salgsrådgiver i Inbound
Emilie jobber som salgsrådgiver i Inbound. Hun har god erfaring fra B2B-salg og markedsføring i ulike bransjer, og elsker å finne gode løsninger på hvordan salg og markedsføring sammen kan skape magi.
Sue Kristiansen Johannessen
Daglig leder i LIS
Sue har holdt i markedsføringen til LIS (Lager og Industrisystemer) i flere år, og er programleder for Logistikkpodden. Hun brenner for markedsføring som fungerer og er knallgod på intern forankring av markedsføringsarbeid.
Hva sier tidligere deltakere?
Veldig ryddig med mye nyttig læring. Proft, ujålete og ikke-reklamete.
Liker fremtoningen til foredragsholderne og at jeg ikke opplevde dere som selgende. Seminarer holdes ofte av mennesker som kan oppfattes som bedrevitende, der var dere gode :) Rett og slett et av de bedre jeg har vært med på.
God innføring i de viktigste B2B-taktikkene. Bra presentasjon av case, og nyttig spørsmålsrunde der alle spørsmål ble besvart på en god måte!
Ujålete og praktisk tilnærming til et område veldig mange bruker en haug av buzzwords for å forklare.
Terningkast 6. Profesjonelt, levende og inspirerende webinar hvor jeg fikk svar på det jeg lurte på. Man ser at det har blitt jobbet med presentasjon og flyt gjennom det hele.