Webinaropptak:
Inbound marketing for vekst i B2B-bedrifter
Inbound marketing regnes som en av de mest effektive strategiene for å skape vekst i B2B-bedrifter.
I dette webinaret vil vi dele våre erfaringer og gå gjennom et case på et selskap som har lykkes.
Du finner mer informasjon lengre ned på siden.
Last ned opptaket
Dette vil du lære
Hva er inbound marketing?
Hva er essensen av metodikken og hvordan skiller det seg fra mer tradisjonell markedsføring?
Hvordan skape leads?
Hvordan tiltrekker du drømmekundene og får dem til å konvertere på nettsiden din?
Hvilke kanaler og taktikker?
Ikke alle kanaler er like relevante når man markedsfører til bedrifter. Hva fungerer best?
Still oss spørsmål
Vi legger av god tid til å svare på spørsmål fra deltakerne. Forbered gjerne noe i forkant.
Case: Slik har LIS økt årlig salg med 52 % med hjelp av inbound marketing
Lager og Industrisystemer (LIS) var en av de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads.
I webinaret ser vi på hva som gjorde at de valgte å satse, hva de konkret har gjort, og ikke minst hva de har oppnådd av resultater.
Disse vil du treffe
Camilla Tryggestad Visjø
Salgs- og markedssjef i Inbound
Camilla har jobbet med inbound marketing i over fem år år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.
Tor Magnus Kolflaath
Gründer og styreleder i Inbound
Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.
Hva sier tidligere deltakere?
Veldig ryddig webinar med mye nyttig læring. Proft, ujålete og ikke-reklamete.
Liker fremtoningen til foredragsholderne og at jeg ikke opplevde dere som selgende. Webinarer holdes ofte av mennesker som kan oppfattes som bedrevitende, der var dere gode :) Rett og slett et av de bedre jeg har vært med på.
God innføring i de viktigste B2B-taktikkene. Bra presentasjon av case, og nyttig spørsmålsrunde der alle spørsmål ble besvart på en god måte!
Ujålete og praktisk tilnærming til et område veldig mange bruker en haug av buzzwords for å forklare.
Terningkast 6. Profesjonelt, levende og inspirerende webinar hvor jeg fikk svar på det jeg lurte på. Man ser at det har blitt jobbet med presentasjon og flyt gjennom det hele.