Hjem > New Podcast Blog > Styrker laget med erfaren tech-markedsfører
Styrker laget med erfaren tech-markedsfører
1. august 2021
Inbound går inn i høsten med tre nye ansatte.
Når de tre nye ansatte ankommer kontoret etter sommerferien, har vi ønsket hele ti nye personer velkommen i 2021. Vi har hatt en solid vekst de siste årene, og når vi nå ansetter flere gir det oss skalerbarheten som kreves for å ta neste steg.
De nyansatte er:
- Alexander Sem (rådgiver, fra Vewd)
- Mina Myriam Solberg (prosjektleder, fra Omnicom)
- Ida Emilie Skålhegg (trainee, fra Noroff)
Alexander har over 20 års erfaring med markedsføring og kommunikasjon i IT-bransjen, hvor han har vært markedsdirektør i Opera TV, Vewd og Ericsson.
– I B2B-markedsføring har tilnærming og taktikker gjennomgått en radikal endring det siste tiåret. Fra å ha et fokus på tradisjonelle aktiviteter som messer og cold calling, har vi blitt mer resultatdrevne hvor dyp innsikt om målgruppen og deres behov står i sentrum. Jeg ser frem til å bli en del av Inbound som er fremst i endringsreisen, hvor jeg både kan utfordre meg selv og lære mer av kolleger som er eksperter på sine respektive kompetanseområder, sier Alexander Sem.
Når Alexander har sin første arbeidsdag i august, har vi fått på plass en ressurs med mye erfaring og et stort pågangsmot.
– Alexander har bevist at han skjønner hva som skal til for å skape resultater hos vekstselskaper. Både vi og våre kunder er heldige som får han med på laget, sier Inbounds HR-sjef, Andrea Grøndal Berg.
Mina kommer fra en stilling som prosjektleder i mediebyrået Omnicom. Ida har med seg en bachelorgrad i internasjonal markedsføring fra BI og et årsstudium i digital markedsføring fra Noroff.
– Med nyansettelsene på plass går vi fra to til tre team. Det gjør at vi har fått en god rigg som lar oss holde tritt med veksten fremover, sier Andrea.