Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > HubSpot, sett med salgsbrillene på

HubSpot, sett med salgsbrillene på

Skal du lykkes med salg innen B2B, er du nødt til å ha et godt CRM-system. Fredrik Camen er salgssjef i Kanari, og har brukt en hel haug forskjellige systemer. Nå sverger han til HubSpot.

– Det ligger sinnsykt mye data der som ikke man var klar over at man trengte, men som har hjulpet meg i min rolle. Man kan bruke noen dager i HubSpot, sier Fredrik.

Nå er HubSpot mye mer enn bare et CRM, og hjelper både selgere og markedsførere med å automatisere oppgaver, sanke innsikt og følge opp kunder og leads mye tettere enn de ellers ville vært i stand til. Men hvordan er plattformen egentlig forskjellig fra alternativene?

Denne episoden er dedikert ene og alene til å diskutere CRM-systemer (pluss pluss), og hvorfor du burde velge akkurat HubSpot over alle de andre. 

 

 

Abonner på podcasten vår