Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > Hva gjør du når du trenger leads, helst i går?

Hva gjør du når du trenger leads, helst i går?

 

Som markedsfører kommer du ikke unna å snakke om leads. Blir det for mye leads-prat, eller er det viktigere enn noensinne?

Hvor er leadsene? 

Det er som regel første, andre og tredje spørsmål salg og daglig leder har til markedssjefen. Og det er et godt spørsmål. Leads er viktig. Men er leads alt?

Inbounds leads-guru heter Guro Esposito, og er med i studio for å diskutere alt som handler om leads. Vi nevner i fleng:

  • Hvordan definerer du egentlig hva som utgjør et lead?
  • Hvor lang tid tar det å bygge opp den sagnomsuste «leads-maskinen»?
  • Hva koster det av tid og penger å sanke innkommende leads?
  • Hva kjennetegner selskapene som opplever leads-eksplosjon fra nesten første stund?
  • Hva er verdien av markedsføring for selskaper som genererer null leads (og heller ikke har planer om det)?
  • Og hva gjør du i mellomtiden, mens du sakte bygger opp din leadsgenerator over flere år?

For en punktliste! Det ville vært fryktelig dumt å gå glipp av denne episoden. Heldigvis kan du lytte til den akkurat nå, og finne ut hvor de hersens leadsene egentlig blir av.

 

 

Abonner på podcasten vår