Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > Norstat: Hvordan ta beslutninger basert på god data?

Norstat: Hvordan ta beslutninger basert på god data?

 

Gjør et dypdykk i merkevareundersøkelser med datafabrikken Norstat.

Skal du ta gode beslutninger, hjelper det å ha tilgang på god data. Mads Motrøen er prosjektleder i Norstat, og jobber med saken:

– Vi er egentlig en datafabrikk. Vi gjør ingen analyse, ingen rådgivning, men samler inn data på det du måtte lure på og er 100 prosent spesialisert på det.

I nyeste episode snakker vi om research. Hvordan kan du være sikker på at dem du spør er et representativt utvalg? Vil AI påvirke det Norstat driver med? Hvilke «Eureka!»-øyeblikk dukker ofte opp i fokusgrupper? Og hvorfor pleier markedsavdelinger å gi intervjuobjektene sine altfor spesifikke svaralternativer?

Finn ut hvordan du sonderer terrenget bedre i 54. episode av Inboundpodden.

 

 

Abonner på podcasten vår