Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > HubEx: Slik bygger du et mer effektivt salgsmaskineri

HubEx: Slik bygger du et mer effektivt salgsmaskineri

 

Når er det på tide å slutte å ansette selgere, og heller optimalisere riggen du har? Vi tok en prat med Andreas Kongstad i HubEx.

– Vi jobbet med et selskap der 10–15 prosent av alle leads gikk til ingen i tre måneder. Og customer success-verktøyet hadde ikke fungert på åtte, sier Andreas Kongstad.

Han er daglig leder i HubEx, som hjelper B2B SaaS-bedrifter med å effektivisere kundereisen og salgsapparatet sitt, med fokus på HubSpot. Det er ikke gjort i en håndvending, og Andreas forteller at selv selskaper som virker som de har alt på stell, ofte sitter på mye dårlig data.

I nyeste episode av Inboundpodden får du blant annet høre hvilken formel du kan bruke for å regne ut hva du må skru til for å øke salget, hvordan feil salg- og markedsføringsinsentiver kan ødelegge en selskapskultur, og hvorfor salgssjefer skal være veldig obs på FOMO. 


 

 

Abonner på podcasten vår