Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > Slik seksdoblet Tripletex kjennskapen til produktet sitt

Slik seksdoblet Tripletex kjennskapen til produktet sitt

Siden Eirik Nereng begynte i Tripletex, har kjennskapen til regnskapsprogrammet bortimot seksdoblet seg. Nå omsetter de for godt over milliarden, og har blitt kåret til Gasellebedrift ti ganger.

Hemmeligheten er offensiv satsing på smart B2B-markedsføring. 

– Regnskapsprogrammer er kanskje ikke kjent for å være mest fremme i skoene markedsføringsmessig, men vi har turt å teste veldig mye forskjellig, sier Eirik.

Han mener at teknikkene de har brukt ikke er forbeholdt kjempene, men også kan få mindre B2B-selskaper langt – dersom de er villige til å eksperimentere med forskjellige tiltak og kanaler. 

– Hvis du går all in på én ting, eller gjør akkurat det samme som konkurrentene dine, får du ikke svarene du trenger. Prøv å vri hodet litt, og plutselig finner du form og farge som fungerer skikkelig, sier Eirik.

I nyeste episode får du blant annet høre hvordan de fikk salgsavdelingen gira på markedsføring, hvilken type TV-reklame som er rimeligere og mer effektiv enn sitt rykte, og hvordan de sporer resultatene av Test Testesens 14 dagers prøveperiode.
 

 

 

Abonner på podcasten vår