Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Nyheter i Inbound > Ny daglig leder for Inbound

Ny daglig leder for Inbound

Tiril Johansen Gudevold tar over stafettpinnen etter gründer Tor Magnus Kolflaath.

Etter å ha styrt skuta i snart fem år, tar Tor Magnus Kolflaath et skritt tilbake for å fokusere mer på overordnet strategi. Daglig drift overtas av Tiril Johansen Gudevold, som har vært medlem i ledergruppa siden 2016, og har spilt en stor rolle i å gjøre Inbound til byrået vi er i dag.

– Det føles veldig riktig, og det tok meg ikke lang tid å si ja. Jeg kjenner historikken og de ansatte, var med på å dra lasset da vi var en startup med voksesmerter, og har et godt grep om forretningsmodellen og økonomien, sier Tiril.

Siviløkonomen som aldri ba om å bli leder

Hun beskriver seg selv som en siviløkonom som er veldig opptatt av mennesker, og en egen evne til å ende opp med lederansvar uten å noensinne be om det. Etter en journalistutdanning i Volda, tok hun mastergrad i strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole i Bergen.

– Mellom oss har vi to solide utdanninger, og begge er hennes, flirer Tor Magnus.

Vår eminente gründer blir i selskapet, men vil heller rendyrke fokuset på overordnet markedsstrategi, som er det han brenner aller mest for.

– Nå er det jo lenge siden det kom inn dyktige ledere utover meg, som også har mye av ansvaret for personal og drift. Sånn sett blir det en ganske glidende overgang. Det er viktig for meg at man bør drive med det man er best på, og selv om det kan være vanskelig å gi slipp som gründer, tror jeg dette er riktig, sier Tor Magnus.

Skal bli best på B2B-markedsføring

Tiril utdyper:

– Det føles som et veldig bra tidspunkt å ta over roret på. Vi har lenge vært det ledende inbound marketing-miljøet i Oslo. For to år siden la vi en gjennomarbeidet og solid strategi, og vi har utviklet oss masse på de fleste parametre. Vi har blitt mer lønnsomme, leverer mer verdi til kundene, og scorer høyt på både kunde- og ansattilfredshet. Samtidig er det viktig at ikke vi blir late. Vi får flere og flere konkurrenter, og om vi skal beholde tronen er vi nødt til å være den absolutt beste markedsavdelingen for B2B-bedrifter.

 

For mer informasjon:

Tiril Johansen Gudevold: tjg@inboundgroup.com - telefon 402 30 770

Tor Magnus Kolflaath: tm@inboundgroup.com - telefon 920 65 999

 

 

Sebastian Krogh Eidbo

Sebastian er en av Inbounds eminente tekstforfattere. Han har en bachelor-grad i kreativ skriving, journalistikk og markedskommunikasjon fra Westerdals. Han er publisert forfatter med glimt i øyet og øre for språk, og prøver nå å bevise at bedriftsblogging ikke er nødt til å være en grå og traurig affære.

Se relaterte artikler

1 av 4 B2B-selskaper får bedre resultater av markedsføring under korona

Mange trykket inn gassen da koronaen traff - og det ser ut til å ha...

Pangstart for Inboundpodden

Norges første podcast utelukkende om vekst og markedsføring for...

Inbound setter omsetningsrekord for femte år på rad

Som mange andre ble vi truffet av koronabølgen, men året endte stikk...