Last ned webinar om B2B-markedsføring:
Slik kommer du i gang med inbound marketing
- Hør Inventas dele sine erfaringer
Lurer du på hva som skal til for å lykkes med inbound marketing og hvordan du kommer i gang?
Da bør du se dette webinaret.
Vi deler våre erfaringer fra å ha jobbet med et hundretalls norske B2B-selskaper de siste syv årene.
Du vil også høre direkte fra en av disse bedriftene, som bruker inbound marketing for å ta selskapet til nye høyder.
Dette vil du lære
Hvordan lykkes med webinarer?
Webinarer har blitt et effektivt verktøy for B2B-markedsføring. Inventas fikk en pangstart, med over 170 påmeldinger til sitt første webinar. Hva kan vi lære?
Lynkurs i inbound marketing
For å få mest ut av webinaret, bør du ha grunnleggende kjennskap til inbound marketing. Men vi gir deg en kort oppfriskning.
Hvordan få med selskapet?
Bak suksessen til Inventas ligger det en gjennomarbeidet strategi som er forankret i hele organisasjonen. Hvordan skaper man internt engasjement?
Hvordan kommer du i gang selv?
Det kan virke overveldende å komme i gang med inbound marketing. Hvor starter du, hva er fallgruvene, og hva kan du lære av Inventas?
Still spørsmålene du måtte ønske
Vi setter av godt med tid til å svare på spørsmål du måtte ha. Kanskje er det noe du har lurt på en stund? Forbered gjerne noe i forkant.
Hva kjennetegner B2B-selskaper som lykkes?
Vi har gjennomført Norges største undersøkelse hvor vi har spurt 700 B2B-selskaper om hvordan de jobber med markedsføring.
Andrea Holvik Thorson
Kommunikasjonssjef i Inventas
Andrea begynte som kommunikasjonssjef i Inventas i 2020, og er primus motor for inboundsatsingen i selskapet. Med sitt store engasjement for faget, har hun løftet markedsarbeidet i Inventas til nye høyder.
Camilla Tryggestad Visjø
Salgs- og markedssjef i Inbound
Camilla har jobbet med inbound marketing i over fem år år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.
Om Inventas
Inventas er et av landets fremste produktutviklingsmiljø med 130 spesialister innen design og teknologi. Siden oppstarten for 25 år siden har selskapet gjennomført mer enn 3 500 prosjekter som har gjort hverdagen litt enklere for hundretusenvis av mennesker.
Målet deres med å satse på inbound marketing er å spisse kommunikasjonen og generere nye, gode salgsmuligheter.
Terningkast 6. Profesjonelt, levende og inspirerende webinar hvor jeg fikk svar på det jeg lurte på. Man ser at det har blitt jobbet med presentasjon og flyt gjennom det hele.
Liker fremtoningen til foredragsholderne og at jeg ikke opplevde dere som selgende. Webinarer holdes ofte av mennesker som kan oppfattes som bedrevitende, der var dere gode :) Rett og slett et av de bedre jeg har vært med på.