Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > Esacon: – Det er mange veier til mål, men alle krever gode KPIer

Esacon: – Det er mange veier til mål, men alle krever gode KPIer

 

Esacon bestemte seg for å tenke smartere rundt markedsføring. Det har skapt resultater.

– SkatteFUNN er utviklingsprosjektenes barnebidrag, sier Erik Frey Olsen, daglig leder i Esacon.

Støtteordningen utgjør nesten 50 prosent av pengene Norge deler ut til forsknings- og utviklingsvirksomhet. Esacon hjelper selskaper å søke og få gjennomslag til prosjektene sine, og er kunde av Inbound.

Det har vært en omstillingsprosess.

Les også: Esacon økte connection rate med 25 prosent gjennom digital markedsføring

– Jeg jobbet blant annet i Reitan i mange år, og var vant til å selge melk, pølser og brød og se resultatet på kassa samme kveld. Å legge om til en mer langsiktig tankegang har vært en kjempeovergang for meg, sier Erik.

Vi slo av en prat med ham om digital markedsføring, verdien av tillit i B2B-verden, og ikke minst om SkatteFUNN-ordningen selv, som han mener langt flere burde vite om – og derfor til og med oppfordrer sine egne konkurrenter til å steppe opp markedsføringen!

 

 

 

Abonner på podcasten vår