Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B
Lanseringswebinar: B2B-rapporten 2023
Opptak fra live webinar 21. september 2023
I 2021 samarbeidet vi med MFO for å utføre Norges største undersøkelse om B2B-markedsføring og salg noensinne.
Men – mye har skjedd på to år. Da forrige undersøkelse gikk ut sto vi midt oppe i en pandemi. Nå er det derimot inflasjon, prisvekst og kunstig intelligens som står på dagsorden. Hvordan har det påvirket arbeidshverdagen, salget, markedsføringen og fremtidsutsiktene til norske B2B-bedrifter?
Se opptak av lanseringswebinaret hvor vi gir deg full innsikt i de viktigste funnene, viser til eksempler og svarer på spørsmål fra deltakerne.
Du vil få innsikt i
Salg + Marked = Sant
I denne rapporten har vi stilt enda flere spørsmål knyttet til salg og ikke minst samarbeid mellom salg og marked. Det betyr at denne rapporten er vel så relevant for salg som den er for marked.
Hva står på spill?
Få oversikt over utfordringene til salg og marked, knyttet til blant annet ROI og AI.
Mål, utfordringer og resultater
Vi ser på hvilke mål salg og markedsføringen i B2B-Norge jobber mot, hvilke utfordringer de møter på og i hvilken grad markedsføringen bidrar til gode resultater.
Hva kjennetegner de som lykkes?
Kanskje noe av det aller mest interessante i denne undersøkelsen er funnene som viser hva som skiller de som oppnår ønskede resultater fra de som ikke gjør det.
Last ned B2B-rapporten
Foretrekker du å lese gjennom Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B i ro og mak?
Webinaret var fullspekket med nyttig innsikt fra start til slutt. Godt gjennomført.
WEBINARDELTAKER
Det jeg som sitter igjen som den største læringen, var det med at salg må benytte markedsføringen i salgsprosessen. Her tror jeg det er mye å hente!
Webinardeltaker
Veldig bra at det blir snakket om salg og marked så positivt. Ofte glemmer man at de 2 sammen utgjør den beste effekten for bedriften.