Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Blogg > HubSpot-partnere i Norge

HubSpot-partnere i Norge

Amerikanske HubSpot er et av verdens raskest voksende software-selskap. Deres alt-i-ett-plattform for å jobbe effektivt og målrettet med salg og markedsføring blir stadig mer populær, også i Norge.

HubSpot har per dags dato ti kontorer i ni land. Norge er foreløpig ikke et av disse, men de har likevel en rekke partnere her til lands (47 per september 2020). Med HubSpots partner-strategi kan deres kunder kjøpe lisensen via en lokal partner. Ved å samarbeide med lokale partnere som i tillegg kan hjelpe til med inbound marketing og salg, sørger selskapet for at deres kunder får mest mulig ut av portalen. HubSpot-portalen er nemlig bygget opp rundt inbound marketing-metodikken.

I dette innlegget gir vi deg en oversikt over de seksten største partnerne.

 

HubSpots ulike partnernivåer

HubSpot opererer med fem ulike nivåer av partnerskap: Partner, Gold, Platinum, Diamond og Elite. Nivået bestemmes blant annet av antallet solgte lisenser og kvaliteten på tjenestene, men handler aller mest om total omsetning i året. Det betyr at du kan være rimelig trygg på at de største leverer kvalitetstjenester, samtidig som en Gold-partner ikke nødvendigvis er noe dårligere. De opererer bare i en litt annen skala.

For å bli partner kreves det i tillegg at byrået har bestått Agency Partner-sertifiseringen. HubSpot har en rekke andre sertifiseringer som deres partnere har stor nytte av å ta. Det kommer stadig nye sertifiseringer, og de fleste må fornyes hvert år.

 

HubSpot-partnerne i Norge med nivå Gold og høyere


 

Her finner du den komplette listen over HubSpot-partnere i Norge.

Artikkelen ble sist oppdatert september 2020.

 

New Call-to-action

Tor Magnus Kolflaath

Tor Magnus har over 20 års erfaring med digital markedsføring. Han brenner for ROI-basert markedsføring og har selv opplevd tidobling av salgsleads som markedssjef. I tillegg til å være gründer i Inbound har han også vært med å bygge opp Idium AS fra 0 til 100 ansatte.

Se relaterte artikler

4 grunner til å samarbeide med en HubSpot-partner

HubSpot er en avansert plattform, med mange forskjellige produkter,...

Hva innebærer det at Inbound er HubSpot Platinum Partner?

Å bli en HubSpot Platinum Partner er ingen lett oppgave. Det krever...

Wordpress VS. HubSpot CMS. Hva er best for deg?

Jeg er en stor tilhenger av WordPress. Verdens mest brukte plattform...